Problem z obsługą urządzeń Sonoff przez Google Home?

Problem z obsługą urządzeń Sonoff przez Google Home?

Od kilku dni zgłaszacie na grupie problemy z obsługą urządzeń podłączonych do eWeLink przez Google Home! Szybko wyjaśnię co trzeba zrobić.

Nowa aplikacja do obsługi - Sonoff porzuca starą wersję synchronizacji! Zgodnie z tym co widzicie na zdjęciu w tle, musicie zmienić używaną aplikację, wszytko fajnie... ale będziecie musieli również ustawić na nowo wszystkie urządzenia - dodać je do pokoi. Jeżeli obecnie wszystko u Ciebie działa, to nie będzie trwało to wiecznie, bądź przygotowany na zmianę integracji. 

Na szczęście w żaden sposób nie będzie to działać na rutyny które mogliście mieć ustawione w Google Home ani również automatyzacje w samej aplikacji od Sonoff na telefonie. 

Uwaga: nie musicie zmieniać aplikacji na telefonie - dotyczy to tylko integracji z Google Home! 

Problem nie dotyczy również Home Assistant - tutaj wszystko działa w dalszym ciągu prawidłowo przez chmurę. 

 


Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do naszej grupy na FB - będzie nam też miło jak polubisz nasz Fanpage!