Sprzedajesz używane urządzenie od Sonoff?

Sprzedajesz używane urządzenie od Sonoff?

Jeżeli sprzedajesz jakiekolwiek urządzenie firmy Sonoff zarejestrowane w aplikacji eWeLink - musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Zmieniasz router i zostawiasz ten sam SSID - to też ważne!

Po pierwsze i najważniejsze: usuń urządzenie ze swojego konta! 

Dlaczego? Ponieważ jedynie robiąc to u siebie (na swoim WiFi), możesz je usunąć z aplikacji eWeLink bez problemu.

Dla Ciebie jako sprzedającego, daje Ci to pewność:

  • braku reklamacji ;)
  • braku urządzenia nieaktywnego na liście w aplikacji eWeLink
  • braku urządzenia nieaktywnego na liście w aplikacji Google Home

Dla kupującego:

  • możliwość bezproblemowego podłączenia urządzenia u siebie w domu

Zawaliłeś i zapomniałeś to zrobić?

Niech kupujący ustawi SSID i hasło takie jak masz u siebie. Sonoff (po za Touch - czytaj na dole) się połączy i wtedy będziesz mógł go wyrejestrować ze swojego konta.

W przeciwnym wypadku, nowo instalujący będzie musiał zgłosić problem z urządzeniem i możliwe, że do 48h uda mu się urządzenie wyrejestrować od poprzedniego użytkownika i podłączyć u siebie.

Pamiętaj aby zrobić aktualizację oprogramowania! Dlaczego? Ponieważ tylko wtedy będziesz miał pewność, że zmieniając router i w nowym ustalając takiego samego SSID -> Sonoff Basic się z nim połączy...

Niestety Touch (zwykły) miał pewną wadę, nie potrafił się przełączyć pomiędzy różnymi routerami o tym samym SSID -> spotkało mnie to prywatnie, gdy zmieniałem UPC na Orange. Wszystkie urządzenia się przełączyły a Touch pozostał niewzruszony. Dopiero podłączenie ponowne starego routera (w tym do internetu) odłączenie go od niego a następnie podłączenie do innego o innym SSID. Pozwoliło w końcu (po resecie) podłączyć do nowego routera o tym samym SSID!

 

 


Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do naszej grupy na FB - będzie nam też miło jak polubisz nasz Fanpage!