NEWS - koniec z Call Center i żywimy ludźmi? AI przejmie wszystko!

NEWS - koniec z Call Center i żywimy ludźmi? AI przejmie wszystko!

Brzmi jak zapowiedź filmu o zombie ale zupełnie czymś innym - to przyszłość która nadchodzi i to dość dynamicznie. Generalnie ja nie mam problemów z niechcianymi telefonami od lat bo używam dodatkowej aplikacji społecznościowej, gdzie wyświetlają się informacje o numerze.

Zacznę od aplikacji jest to Odebrać Telefon ikonka z Ośmiornicą (SIA Obsolote Version), aplikacja nie rozwijana od 2019 roku! Używacie czegoś nowszego, coś polecacie? 

Ale wracając do najważniejszego, wiecie jak często głos który słyszycie w słuchawce jest głosem nagrany wcześniej? Obecnie bardzo często są to osoby z Ukrainy ale przy bum na fotowoltaikę były to po prostu nagrania, gdzie po drugiej stronie siedziała osoba która na podstawie naszych odpowiedzi puszczała wcześniej przygotowane nagrania. To dlatego było to tak często bez sensu i dało się nagrywać te durne filmiki.

Jednak jak wskazują analitycy z firmy Gartner w 2026 branża Call Center może oszczędzić 80mld $ jeżeli tylko... zamieni ludzi na chatboty AI!

Wiele organizacji stoi przed wyzwaniem, jakim są braki kadrowe agentów i konieczność ograniczenia wydatków na pracę, które mogą stanowić nawet 95 proc. kosztów call center. Konwersacyjna AI sprawia, że agenci są bardziej wydajni i skuteczni, poprawiając jednocześnie doświadczenia klientów. Daniel O’Connell, analityk z Gartner

Obecnie niecałe 2% interakcji z klientami jest zautomatyzowane, do 2026 ma być to już 10% - co w sumie patrząc z czym najczęściej się dzwoni ma logiczne uzasadnienie. 

Podczas gdy automatyzacja pełnej interakcji — znana również jako powstrzymywanie połączeń lub defleksja — odpowiada znacznym oszczędnościom kosztów, wartość ma również częściowe powstrzymywanie, takie jak automatyzacja identyfikacji nazwiska klienta, numeru polisy i powodu, dla którego dzwoni. Przechwytywanie tych informacji przy użyciu AI może skrócić nawet o jedną trzecią czas interakcji, która zazwyczaj byłaby obsługiwana przez człowieka. Daniel O’Connell, analityk z Gartner

Czyli ponownie koniec z osobami na telefonie ale za to rzesze ludzi programujących zachowania. Mam czasami wrażenie, że sami sobie kopiemy dół, głęboki dół bezrobocia i tylko gapienia się w ekrany...


Zdjęcie pochodzi z serwisu depositphotos.com 

Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do grupy na FB. Będzie nam też miło jak polubisz Fanpage!

Głośnik Google Nest Audio - średni

Od: 329 zł 399 zł | Powiadom gdy cena spadnie

Następca Google Home, który dalej jest mono ale posiada osobny głośnik basowy i wysokotonowy. W skrócie wyższy model głośnika Google, na którym da się już słuchać muzyki, a nie tylko wiadomości czy wyników naszych poleceń. Głośnik ma zaskakująco dobre parametry muzyczne i bardzo fajny panel sterujący. 

Dziwi brak reklam? Przeczytaj dlaczego i wesprzyj bloga na  ||